Pages

Wednesday 25 December 2013

siapa kamu ? :')

Something yang pelik jadi dalam hidup aku. sememangnya mimpi tu mainan tidur . tapi aku rasa lain sangat mimpi aku kali ni. malam tadi (24hb) aku mimpi aku couple dengan seorang lelaki(nama tidak diketahui) yang sangat baik,handasome, berkulit putih, tidak terlalu tinggi dan tahu soal agama islam. aku mula rapat dengan keluarga dia dan keluarga dia jugak baik giler. then suatu hari aku join family day dia. ketika dia suatu lokasi (pantai) family day semua family dia(lelaki) buka baju n get ready utk mandi di pantai . aku tiba2 nampak sesuatu di leher dia. rupa nya dia memakai rantai leher lambang salib.
Ya Allah.... aku rasa sedih sangat time tu sebab orang yang aku sayang bukan beragama islam . kemuadian dia menghampiri aku dan berkata " sekejap ye.dah masuk waktu asar saya mahu azan sebentar".
astagfirullah halazimmm. apa semua ni ???????
aku confuse apa sebenarnya status dia ???
lepas tu tiba2 ada seseorang dekat dengan aku dan berpesan
"kau jangan marah dia . dia memang beragama kristian tapi kau sebagai umat islam yang baik kau harus bimbing dia kejalan y benar .
kemudian aku terbangun dengan bunyi ketukan pintu oleh my mom tanda suruh bangun utk solat subuh
SubhanAllah...
hari ni merupakan hari natal atau marry chrismas. Sebagai orang islam aku tak perlu untuk ingat hari tersebut.
namun disebabkan mimpi tu aku jadi ingin tahu
apa maksud mimpi aku tu?????
tak apalah aku hanya berserah kpd Yang Esa. semoga mimpi tu merupakan mimpi sbgai petanda yang baik .
Aminnnnn....

No comments:

Post a Comment